فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در اصفهان

سردار «علینقیان‌پور» از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در ۱۵ رشته مهارتی و در ۴ مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی وکشوری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 11November 2023

 اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «حمید علینقیان‌پور» در گفت‌وگویی با اعلام این خبر که اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در اصفهان برگزار خواهد شد اظهار داشت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح دهه فجر امسال توسط قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، بهره‌گیری از مهارت‌های برتر در امر خدمت دوره ضرورت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، افزایش انگیزه و خلاقیت در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و افزایش نرخ اشتغال پذیری در بین کارکنان وظیفه را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات در ۱۵ رشته مهارتی و در ۴ مرحله شهرستانی/ یگانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود گفت: در مرحله شهرستانی/ یگانی که از دوم آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد براساس خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت آزمایش‌های لازم توسط داوران انجام و یک نفر برتر در هر رشته به مرحله استانی راه می‌یابد.

سردار علینقیان پور گفت: در مرحله استانی نیز که از ۲۵ آبان تا ۹ آذر برگزار می‌شود با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از نفرات برتر انتخابی در مرحله شهرستانی/ یگانی آزمون اخذ و در هر رشته مهارتی یک نفر برگزیده و به مرحله سازمانی معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات سازمانی به صورت ۱۰۰ درصد عملی و پروژه محور بوده و در بازه زمانی ۳ روزه در یگان منتخب برگزار می‌شود اضافه کرد: مرحله مسابقات سازمانی از ۵ تا ۱۵ دی به صورت یکپارچه در سطح کشور و به تفکیک هر یک از سازمان‌های نیرو‌های مسلح با هماهنگی و تحت نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار و ۳ نفر به تفکیک هریک از سازمان‌های نیرو‌های مسلح که حائز بالاترین امتیاز باشند علاوه بر دریافت پاداش و لوح تقدیر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

سردار علینقیان‌پور خاطر نشان کرد: نهایتاً مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبین تمامی سازمان‌های نیرو‌های مسلح در دهه مبارک فجر با هماهنگی و نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی به همراه مرخصی تشویقی و مدال مسابقات اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار